۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
کلیات طرح اصلاح تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس تصویب شد
با رأی موافق نمایندگان مجلس؛

کلیات طرح اصلاح تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس تصویب شد

نمایندگان مجلس با کلیات اصلاح ماده الحاقی به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش موافقت کردند و این طرح به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۹ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پس از استماع گزارش رد طرح اصلاح ماده الحاقی مصوب ۱۳۹۷/۶/۱۳ به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۳۸۸/۷/۱۵ و اصلاحات و الحاقات بعدی با کلیات طرح با ۱۵۱ رأی موافق، ۸۳ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۹ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

بر اساس اظهارات سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس متن گزارش کمیسیون این طرح در جلسه مورخ ۲۹/۴/۹۹ با اکثریت آراء در کمیسیون آموزش و تحقیقات رد شد. اینک گزارش آن در اجرای ماده ۱۴۵ آیین‌نامه داخلی مجلس ارائه می‌شود.

متن ماده واحده به شرح ذیل است: بند (۲) ماده الحاقی ۱۳/۶/۱۳۹۷ به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مصوب  ۱۵/۷/۱۳۸۸ به شرح ذیل اصلاح می‌گردد:

در بند (۲) ماده الحاقی ۱۳/ ۶/ ۱۳۹۷به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، عبارت «پس از شرکت در آزمون داخلی که توسط آموزش و پرورش برگزار می‌گردد» حذف می‌گردد.

کد خبر: ۴۴٬۶۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فازل IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      1 0
      دوستان یه فکری هم به نیروی خدماتی داشته باشین تنها معلم برای مدرسه کافی نیست اگه شما به یه مدرسه همون تهران برین متوجه کمبود نیروی خدماتی میشین چرا برای جذب انها چه شرکتی چه سازمانی اقدام نمیکنید خواهش دیگه تبعیض رو بردارین