۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
 افتتاح ۵۳۰ طرح برق رسانی در آذربایجان غربی در طول دولت دوازدهم
استاندار آذربایجان غربی خبر داد

افتتاح ۵۳۰ طرح برق رسانی در آذربایجان غربی در طول دولت دوازدهم

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی از افتتاح ۵۳۰ طرح برق رسانی در آذربایجان غربی در طول دولت دوازدهم خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در آئین افتتاح نخستین واحد بخار نیروگاه ارومیه و دیگر طرح های برقی استان با بیان اینکه طرح ها و پروژه های فاخری در قالب پویش «هرهفته الف ب ایران» در استان به بهره برداری رسیده است، افزود: افتتاح سد کرم آباد پلدشت، سد چپرآباد اشنویه، نیروگاه آبی سردشت، سد سیلوه پیرانشهر، تصفیه خانه های مهاباد، ارومیه و سلماس و خوی، آب رسانی روستایی و شهری، برق رسانی به روستاها و لایروبی انهار و رودخانه ها از جمله اقدامات شاخص وزارت نیرو در استان به شمار می رود.

وی با اشاره به برنامه ها و اقدامات وزارت نیرو در جهت احیای دریاچه ارومیه افزود: سد کانی سیب و تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه نیز به زودی افتتاح خواهد شد.

شهریاری با بیان اینکه علاوه بر افتتاح ۵۳۰ طرح برق رسانی در دولت دوازدهم، شاخص بهره مندی روستائیان از آب سالم نیز به ۷۶ درصد رسیده است، افزود: در دولت تدبیر و امید به میزان ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه توسعه محور که به قیمت های امروزی، ۱۰۰ هزار میلیارد تومان را شامل می شود در آذربایجان غربی افتتاح شده است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه با تامین زیرساخت هایی چون نیروگاه، روند جذب سرمایه گذاری تسهیل می شود، تصریح کرد: امسال بیش از سال گذشته موافقتنامه های اصولی سرمایه گذاری صادر شده است.

کد خبر: ۴۴٬۵۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha