۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
سالانه ۴ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در قزوین تولید می‌شود
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی:

سالانه ۴ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در قزوین تولید می‌شود

قزوین - سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه سهم قزوین در تولید محصولات استراتژیک کشاورزی کشور قابل توجه است، گفت: سالانه چهار میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در استان تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس کشاورز پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه سفر یک‌روزه خود به قزوین و افتتاح چندین پروژه کشاورزی و عمرانی با اشاره به سهم قزوین در تولید محصولات استراتژیک کشاورزی در کشور بیان کرد: سالانه بیش از چهار میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در قزوین تولید می شود که توانسته سهم قابل توجهی در تامین محصولات استراتژیک در کشور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تامین امنیت غذایی مردم کشور درگرو همین فعالیت های کشاورزی است و خوشبختانه در سالیان گذشته اتفاقات خوبی در این حوزه در کشور رخ داده است.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: توجه به کشاورزی مدرن و فاصله گرفتن از متدهای سنتی باعث شده تا شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه در قزوین باشیم و قطعا در آینده نزدیک خواهیم توانست این استان را به عنوان یکی از پایگاه های اصلی در کشاورزی مدرن در کشور ببینیم.

کشاورز اظهار داشت: شرایط اقلیمی، تخصص مردم قزوین در کشاورزی و موقعیت جغرافیایی خاص قزوین موجب شده است تا ظرفیت های خوبی در این حوزه در کشور ایجاد شود و قطعا حمایت دولت و جهاد کشاورزی از این بخش در استان قزوین میتواند اثربخشی خوبی داشته باشد.

مشکلات اقتصادی مسیر خدمت رسانی را مسدود نکرده است

استاندار قزوین نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات اقتصادی که طی چند سال گذشته در کشور ایجاد شده است، گفت: مشکلاتی که امروز کشور در حوزه نفت و مبادلات جهانی با آن مواجه است در بسیاری از فعالیت‌ها ریشه افکنده و موجب شده تا برخی از فعالیت‌ها با مشکل مواجه شود.

هدایت‌الله جمالی‌پور افزود: با این وجود مشکلات اقتصادی مسیر خدمت رسانی را مسدود نکرده و با همه سختی‌هایی که وجود دارد شاهدیم که امروز پروژه‌های خوبی در عرصه های مختلف در استان قزوین و سراسر کشور در حال بهره برداری و افتتاح است.

وی عنوان کرد: امروز کشور نیاز دارد تا نگاهی دوباره به ارزش ها و باورهای مردم داشته باشیم چرا که با همین ارزش ها و باورها مردم ما سخت ترین مراحل را به خوبی پشت سر گذاشته اند.

جمالی‌پور همچنین گفت: تغییر نگاه در حوزه مدیریت مالی کشور ثمره همین آزمون و خطاهاست و خوشحالیم که طی سال های پس از انقلاب تجربیات خوبی در این حوزه به دست آورده ایم و امروز با سربلند در مقابل دشمنان ایستاده ایم.

کد خبر: ۴٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha