۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
کوپلینگ هویست گنتری کرین توسط یک شرکت دانش بنیان بومی سازی شد
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

کوپلینگ هویست گنتری کرین توسط یک شرکت دانش بنیان بومی سازی شد

بندرعباس- مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بومی سازی کوپلینگ موتور و گیربکس هویست گنتری کرین سوپر پست پاناماکس با بهره گیری از دانش و تخصص یک شرکت دانش بنیان در مجتمع بندر شهید رجایی خبر داد .

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، علی رضا محمدی کرجی ران گفت: در راستای رفع خرابی کوپلینگ موتور و گیربکس هویست گنتری کرین سوپرپست پاناماکس با بهرگیری از توان بالقوه متخصصان داخلی توسط یک شرکت دانش بنیان آنالیز مواد، مهندسی معکوس و ساخت کوپلینگ مورد نظر به انجام رسید.

وی افزود: پس از نصب و انجام هم راستا سازی لیزری تجهیز مذکور رفع عیب و آماده به کار شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان صرفه جویی در هزینه های تعمیر و نگهداری، جلوگیری از خارج از سرویس شدن های طولانی مدت دستگاه، رفع خرابی کوپلینگ موتور و گیربکس هویست گنتری کرین سوپرپست پاناماکس، در دسترس بودن قطعه، ایجاد اشتغال متخصصین و جلوگیری از خروج ارز را از مهمترین مزایای ساخت این قطعه اعلام کرد.

 محمدی با بیان اینکه بر اساس استعلام بهای اخذ شده خرید کوپلینگ از شرکت سازنده خاطر نشان کرد: با ساخت این قطعه از خروج قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری بعمل آمده است.

شایان ذکر است نیروی بالابر گنتری کرین های توسط دو الکترو موتور ۶۵۰ کیلو وات تامین می گردد که اتصال این الکترو موتورها به گیربکس توسط کوپلینگ انجام می شود.

کد خبر: ۴۴٬۵۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha