۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
شرکت‌های نوپا در حوزه کسب و کار الکترونیک در آذربایجان‌شرقی شناسایی می‌شوند

شرکت‌های نوپا در حوزه کسب و کار الکترونیک در آذربایجان‌شرقی شناسایی می‌شوند

تبریز- بر اساس تفاهم نامه ای بین شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و یکی از شرکت‌های شتابدهنده در آذربایجان‎‌شرقی، شرکت‌های نوپا در حوزه کسب و کار الکترونیک استان شناسایی می‌شوند.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی گفت: این تفاهم نامه به منظور شناسایی و ارزیابی شرکت های نوپا و استارتاپی فعال کسب و کار الکترونیک درآذربایجان شرقی و با همکاری اداره کل پست استان آذربایجان شرقی و شتاب دهنده آرتان ۱۱۰۰ منعقد شد.

محمد فرزاد، با اشاره به اهداف امضای این تفاهم نامه، گفت: شناسایی، ارزیابی و آموزش شرکت های نوپا در حوزه کسب و کار الکترونیک جهت همکاری و توسعه و بهره برداری از امکانات سکوی تجارت الکترونیک شرکت ملی پست از اهداف مهم این تفاهم نامه است.

وی با اشاره به تعهدات اداره کل پست استان، افزود: از جمله این تعهدات می توان به تخصیص فضای کاری مورد نیاز شرکت شتاب دهنده در صورت درخواست و عقد قرارداد اجاره، فراهم کردن امکانات تردد و حضور در ساختمان محل استقرار خارج از ساعات کاری مصوب اداره کل پست استان، فراهم کردن امکان دسترسی به زیرساخت های پلتفرم تجارت الکترونیک اشاره کرد.

فرزاد در خصوص وظایف شتاب دهنده آرتان در این تفاهم نامه نیز، افزود: شتاب دهنده دانش بنیان آرتان ۱۱۰۰ نیز به موجب این تفاهم نامه به شناسایی و ارزیابی شرکت های نوپا فعال در حوزه کسب و کار الکترونیک، معرفی شرکت های شناسایی شده به اداره کل پست استان، کمک به شرکت های درحال فعالیت جهت رفع نواق احتمالی و بهبود شرایط کاری و حرفه ای، ارائه آموزش های لازم به شرکت های در حال فعالیت، فعالیت جهت راه اندازی سازوکارهای تجارت الکترونیک بین الملل می پردازد.

مدت این تفاهم نامه پنج سال از زمان توافق طرفین و با قابلیت تمدید است.

کد خبر: ۴۴٬۳۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha