۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
آغاز به کار فاز اول کارخانه مس شهرستان هشترود بعداز عید نوروز
فرماندار هشترود خبر داد:

آغاز به کار فاز اول کارخانه مس شهرستان هشترود بعداز عید نوروز

هشترود- فرماندار هشترود از آغاز به کار فاز اول کارخانه مس این شهرستان بعداز عید نوروز خبر داد.

امین امینیان در گفت و گو با خبرنگار بازار گفت: این کارخانه در پیشرفت و عمران شهرستان نقش به سزایی خواهد داشت.

وی یادآور شد: فاز اول این کارخانه درشرف تکمیل شدن است ولی به علت مشکلات زیست محیطی باید از دستگاه های ذیربط مجوز دریافت می کرد و با تلاشی که در این باره انجام گرفت این مسائل نیز مراحل پایانی خود را می گذراند و بعد از عید نوروز فاز اول این کارخانه با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار و با کنسانتره ۲۵درصد خلوص شروع به فعالیت خواهد کرد.

امینیان تصریح کرد : دراین کارخانه ۱۵۰نفر به طور مستقیم و ۳۵نفر غیر مستقیم به کار مشغول خواهند شد که بلافاصله بعد از شروع به کار فاز اول کارساخت فاز دوم نیز آغاز خواهد شد.

امین امنیان در مورد طرح ساماندهی، شبکه فاضلاب شهری که در حال حاضر در سطح شهرستان در حال انجام است نیز گفت: این طرح از تابستان شروع شده است و ما بنا داریم که در این مورد کار زیر بنایی و با اصول مهندسی مدرن انجام گیرد.

وی از حفاری هایی که در این مورد درسطح شهر شده است و مردم گلایه مند هستند که چرا درفصل زمستان این کار انجام می شود گفت: باید مردم کمی صبور باشند وبا عوامل این طرح همکاری های لازم را بکنند تا این طرح نیز هرچه سریعتر به فرجام برسد.

فرماندار هشترود از پیشرفت ۴۰درصدی این طرح خبر داد و گفت: کل این طرح ۳۲ کیلومتر است وتا سال ۱۴۰۰ شبکه فاضلاب هشترود مدرن خواهد شد.

نماینده دولت در هشترود از انتقال اب شرب  از سد کلقان به هشترود و۴۰روستای هشترود که حق ابه به انها تعلق گرفته است  را نیز در اینده نزدیک خبر داد و گفت :برای این طرح نیز درحال مذاکره هستیم و اعتباری که برای این کار در نظر گرفته شده است حدود ۴۰میلیارد تومان است که به زودی کار انتقال آب از سدکلقان نیز شروع خواهد شد.

کد خبر: ۴٬۴۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha