۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
ارسال ۵۹۵ میلیارد تومان پرونده تسهیلات کرونایی به بانک‌های آذربایجان‌شرقی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبر داد

ارسال ۵۹۵ میلیارد تومان پرونده تسهیلات کرونایی به بانک‌های آذربایجان‌شرقی

تبریز- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: تاکنون ۵۹۵ میلیارد تومان پرونده متقاضیان دریافت تسهیلات کرونا به بانک‌های استان ارسال و از این میزان ۱۹۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی در  یک گفت و گوی خبری، افزود: تا به امروز ۱۰ هزار و ۹۷ کارگاه در سطح آذربایجان شرقی موفق به دریافت تسهیلات کرونایی شده اند.

وی  اعتبار اولیه ابلاغی تسهیلات بانکی کرونا برای آذربایجان شرقی را دو هزار و ۳۵۶ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: این رقم بعداً به یک هزار و ۱۴۶ میلیارد تومان کاهش یافت.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۶ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شده که معادل ۳۳ درصد پرونده های ارجاعی به بانک ها است.

فتحی یادآوری کرد: مهلت ثبت‌نام برای برخورداری از تسهیلات حمایتی کرونا تا آخر مهر ماه تمدید شده است تا فرصت دیگری در اختیار کسب و کارهای آسیب دیده از کرونای استان  قرار داده شود.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از جمله سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای حفظ اشتغال بنگاه‌ها و صیانت از نیروهای کار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: بر این اساس ۱۴ رسته شغلی منتخب که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای بیمه و غیر بیمه ای ، در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی بودند، برای استفاده از تسهیلات مذکور به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

کد خبر: ۴۴٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha