۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
کمک ۳۵ میلیارد تومانی از اعتبارات ملی برای باندشمالی آزادراه زنجان-قزوین
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور خبر داد:

کمک ۳۵ میلیارد تومانی از اعتبارات ملی برای باندشمالی آزادراه زنجان-قزوین

زنجان - معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور، به آغاز عملیات اجرایی در باند جنوبی آزادراه زنجان-قزوین اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیارد تومان از اعتبارات ملی برای باند شمالی این آزادراه کمک شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد تیموری شامگاه دوشنبه در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها در محل استانداری زنجان، با تاکید بر اینکه جامعه دیگر انتظار حوادث ناگوار را ندارد، گفت: باید برای کاهش تصادفات در سطح کشور با برنامه و مدیریت وارد کار شد.

وی اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون ایمنی دقیق‌ترین آمار مرگ و میر جاده‌ای باید از سوی پزشکی قانونی ارائه شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور،با بیان اینکه در دو تصادف اخیر آزاد راه زنجان-قزوین علت تصادف عامل انسانی بوده است، گفت: باید نسبت به بهسازی مسیر آزاد راه زنجان به تبریز نیز اقدام کرد.

تیموری ابراز کرد: از سال 97 بهسازی آزاد راه زنجان-قزوین به طول ۳۰ کیلومتر انجام شده است.

وی با بیان اینکه در باند شمالی آزاد راه زنجان-قزوین کارهای خوبی انجام شده است، افزود: امیدواریم نواقص کوچک آن هم به زودی رفع شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور، به آغاز عملیات اجرایی در باند جنوبی آزاد راه زنجان- قزوین نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیارد تومان از اعتبارات ملی برای باند شمالی این آزاد راه کمک شد که امسال هم این کمک تداوم دارد.

تیموری به انجام روشنایی در آزاده راه‌ها اشاره کرد و گفت: روشنایی به صورت لکه‌ای انجام می‌شود چرا که هزینه زیادی را می خواهد.

وی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با پلیس برای کاهش میزان تصادفات انجام می‌شود و آمار تصادفات ناوگان عمومی بالا نیست اما بحث روانی کار باید به جد بررسی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور بیان کرد: زنجان مسیر عبور چندین استان کشور است و رانندگان در زمانی به زنجان می رسند که زمان خواب و خستگی است و لازم است که کنترل لازم در این زمینه به جد مورد توجه قرار گیرد.

تیموری افزود: نظارت‌ها و گشت‌های مشترک با حضور پلیس راه باید بیشتر شود.

وی از استقرار تیم نظارت آنلاین خودروهای اتوبوسی در ستاد سازمان راهداری خبر داد و افزود: از شامگاه دوشنبه این تیم مستقر شد.

کد خبر: ۴٬۴۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha