۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
آغاز عملیات اجرایی ۱۲۵۰ واحد مسکن اقدام ملی در اردبیل
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی ۱۲۵۰ واحد مسکن اقدام ملی در اردبیل

اردبیل- مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: تا به اکنون ۵۴۰ واحد مسکن ملی در حال اجرا است و اجرای یک هزار و ۲۵۰ واحد دیگر نیز به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محبوب حیدری پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ارائه گزارش عملکرد حوزه راه و شهرسازی در محل اداه کل راه و شهرسازی اردبیل اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی‌های انجام یافته برای اجرای طرح مسکن ملی از سال گذشته تاکنون اقدامات مناسبی انجام یافته و تاکنون ثبت‌نام ۱۳ هزار و ۱۸۹ نفر انجام یافته و واجدین این طرح به بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است.

وی با اشاره به این که تاکنون دو هزار نفر از اجرای این طرح استقبال کرده‌اند بیان کرد: متقاضیان تأئید نهایی در این زمینه در حدود ۲ هزار و ۷۰۰ نفر است که یک هزار و ۳۳۰ نفر وجه اولیه را واریز کرده‌اند که مابقی نیز باید هر چه سریع‌تر در این زمینه اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل بیان کرد: تأمین زمین رایگان برای اجرای این طرح از دیگر مواردی است که با همکاری دستگاه‌های مربوطه در دستور اجراست و تا به اکنون ۵۴۰ واحد مسکن ملی در حال اجرا است و اجرای یک هزار و ۲۵۰ واحد دیگر نیز به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

حیدری ادامه داد: در این راستا عملیات اجرایی ۹۶۰ واحد در شهرستان‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت نیز با زمین رایگان آغاز شده و امیدواریم هر چه سریع‌تر در راستای اجرای این واحدها برنامه‌ریزی‌های لازم مبنای کار قرار گیرد تا به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی بیان کرد: در این زمینه توسعه بزرگراه‌های استان از دغدغه‌های مهم مسئولین است که در این زمینه درصدد هستیم با توسعه راه‌های شریانی و غیرشریانی ۸۰۹کیلومتر را محقق کنیم و اقدامات مهم و چشمگیری را در این زمینه در سطح استان به مرحله اجرا درآوریم.

کد خبر: ۴۳٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha