۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
۷۲ پروژه اقتصادی برای ۸۰۰ مازندرانی شغل ایجاد کرد
معاون استاندار مازندران:

۷۲ پروژه اقتصادی برای ۸۰۰ مازندرانی شغل ایجاد کرد

آمل - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: ۸۰۰ نفر با بهره برداری از ۷۲ طرح تولیدی و اقتصادی ایام دهه فجر در استان روانه بازار کار و اشتغال شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور عصر دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر در آمل با بیان اینکه ۷۲ طرح تولید و اشتغال زا ایام دهه فجر در استان به بهره برداری رسید، گفت: این طرح ها برای بیش از ۸۰۰ جویای کار شغل ایجاد کرده اند.

وی به سیاست های حمایتی برای رونق تولید و چرخ صنعت در استان اشاره کرد و گفت: در یکسال گذشته ۱۵ هزار میلیارد ریال برای رونق بخشی به تولید و بخش اقتصادی در استان تسهلات پرداخت شده که نسبت به سال قبل از آن رشد چشمگیری داشته است.

خیریان پور با تاکید براینکه تملک واحدهای تولیدی توسط بانک ها از سوی کارگروه رفع موانع تولید ممنوع شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۰ واحد تولیدی استان در تملیک بانک ها قرار دارند و پیش از آن ۲۶ واحد از تملک خارج و دوباره فعال شد.

معاون استاندار مازندران اضافه کرد: علاوه براین با تلاش کارگروه های ستاد تسهیل و رونق تولید بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد و غیرفعال دوباره با رونق بخشی به چرخه تولید بازگشتند و روند حمایتی برای فعال کردن واحدهای نیمه تعطیل و راکد در استان ادامه دارد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی برای پروژه های دهه فجر در استان، سهم شهرستان آمل را ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

افتتاح طرح روکش آسفالت، فیبر نوری، واحد دانش بنیان برق صنعتی و تولید رنگ ساختمانی از جمله طرح هایی بود که در امل به بهره برداری رسید.

کد خبر: ۴٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha