۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
ضریب اشغال مراکز اقامتی خراسان رضوی به ۲۷ درصد رسید
در شهریور ماه

ضریب اشغال مراکز اقامتی خراسان رضوی به ۲۷ درصد رسید

مشهد- معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در شهریورماه سال جاری فقط ۲۷ درصد از کل ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی استان اشغال شد.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق براتی با اشاره به ظرفیت اماکن گردشگری استان در شرایط بیماری کرونا اظهار کرد: پس از مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی تمام تأسیسات گردشگری خراسان رضوی، واحدهای اقامتی‌ که توانسته بودند مجوزهای لازم برای بازگشایی را دریافت کنند، به ارائه خدمات گردشگری به مسافران پرداختند.

وی ادامه داد: در قسمت تاسیسات گردشگری استان، ۷۷۱ مجموعه از جمله هتل، هتل‌ آپارتمان، خانه مسافر، اقامتگاه بوم‌گردی، دفاتر خدمات مسافرتی، واحدهای پذیرایی بین راهی و... از مجموع ۲۲۶۶ واحد، به ارائه خدمت به زائران و مسافران پرداختند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: از مجموع واحدهای اقامتی استان در شهریور ماه امسال، هتل‌ها ۳۹ درصد، هتل آپارتمان‌ها ۳۳ درصد، مهمانپذیرها ۲۶ درصد، خانه مسافرها ۳۳ درصد و اقامتگاه‌های بوم‌گردی ۴ درصد اشغال بوده و پذیرش زائر و مسافر داشته‌اند.

براتی تصریح کرد: در این ایام و با توجه به شرایط کرونایی، بازرسی و نظارت از تاسیسات گردشگری استان با جدیت بیشتر انجام شده است که از مجموع ۴۱۷۳ بازدید صورت گرفته ۶۲۵ مورد تذکر و ۲۳۳ مورد نیز اخطار داده شده است

کد خبر: ۴۳٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha