۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
کیفیت سواری تنها با مرسدس‌بنز
سیستم تعلیق GLA چه ویژگی‌های دارد؟

کیفیت سواری تنها با مرسدس‌بنز

ثبت اختراعات و نوآوری‌های شرکت خودروسازی مرسدس بنز به شدت انتقال ارتعاش به کابین خودرو را به طور محسوسی کاهش داده است.

بازار؛ گروه خودرو: ثبت اختراعات و نوآوری‌های جدید مرسدس‌بنز در زمینه‌های متعدد، این خودروساز را نسبت به دیگر شرکت‌ها متمایز کرده است.

مهندسان مرسدس‌بنز برای محصولات جدید این شرکت، سیستم تعلیق جدیدی را طراحی کرده که در کنار پردازش تصویر از سطوح و تطبیق آن با شرایط، دامپرها با تنظیمات الکترونیکی ضربه را به طور دقیق مستهلک و کمترین میزان ارتعاش را به کابین خودرو وارد می‌کند.

در این سیستم از دامپرهای هیدرونیوماتیکی استفاده شده در پایین‌ترین قسمت خود دارای سیال هیدرولیکی و در قسمت بالایی گاز نیتروژن فشرده قرار گرفته تا در زمان وارد آمد نیروی عمودی به دامپر، گاز فشرده در قسمت بالایی فنریت ممکن را فراهم کند تا با جذب کردن این نیرو در راستای عمود، کمترین میزان ارتعاش به بدنه وارد شود و سواری باکیفیتی را به سرنشینان هدیه کند.

سیستم کنترل هوشمند سواری AMG با متغیر کردن وضعیت دامپر و تطبیق آن باشرایط میزان کیفیت سواری را در حد سطح عالی نگه داشته و با وجود پردازش تصویر به کمک دوربین‌های پیشرفته پیش از رسیدن خودرو به موانع به ECU گزارش داده و با متغیر ساختن دامپر میزان سواری را بهبود می‌بخشد.

این سیستم در محصولات جدید مرسدس‌بنز و به ویژه در کراس‌اوور کامپکت خود یعنی GLA ۲۰۲۱ نصب شده تا به رفاه سرنشینان بیفزاید.

کد خبر: ۴۳٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha