۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
ظرفیت استقرار هواپیما در فرودگاه دشت ناز به ۵ فروند رسید
مدیرکل فرودگاه های مازندران:

ظرفیت استقرار هواپیما در فرودگاه دشت ناز به ۵ فروند رسید

میاندرود - مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: ظرفیت استقرار هواپیما در فرودگاه بین المللی دشت ناز با توسعه پارکینگ به پنج فروند افزایش یافته است.

سعدالله وطنخواه عصر دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح های فرودگاه دشت ناز در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در حال حاضر فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری ظرفیت استقرار پنج فروند هواپیما را دارد، تصریح کرد: اکنون سطح پارکینگ فرودگاه ساری به حدود ۳۰ هزار مترمربع رسیده است.

وی ایجاد انبار مرکزی، سامانه نظارتی و نصب برج روشنایی را از جمله پروژه های اجرا شده در فرودگاه بین المللی دشت ناز بیان کرد و گفت: در مجموع ۹ میلیارد تومان برای پروژه های فرودگاه ساری در حوزه انبار و برج روشنایی و غیره صرف شده است.

وطنخواه با اشاره به اینکه موانع پروازی فرودگاه رامسر نیز رفع شده است و در دهه فجر باند جدید آن مورد بهره برداری قرار می گیرد، یادآور شد: هزار و ۲۰۰ متر به طول باند پروازی فرودگاه رامسر افزوده شده است.

مدیرکل فرودگاه های مازندران، با اظهار اینکه هر هفته حدود ۱۰۰ پرواز در فرودگاه های استان انجام می شود، گفت: با افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر، مقصدهای جدید پروازی در استان افزوده می شود.

کد خبر: ۴٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha