۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
اختصاص ۶۵ میلیارد ریال برای توسعه خدمات الکترونیکی روستایی در کرمانشاه
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه خبر داد:

اختصاص ۶۵ میلیارد ریال برای توسعه خدمات الکترونیکی روستایی در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه گفت:۶۵ میلیارد ریال اعتبار به منظور ارائه بهتر خدمات الکترونیکی و اشتغال پایدار، برای توسعه باجه‌های روستایی در استان اختصاص یافت.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه، شهریار بهنیا اظهار کرد: بر این اساس ۴۱ طرح توسعه و ایجاد باجه‌های روستایی در کمیته فنی اشتغال استان به تصویب رسیده است که از محل این طرح‌ها حداقل ۸۰ فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه گفت: ۶۵ میلیارد ریال اعتبار به منظور ارائه بهتر خدمات الکترونیکی و اشتغال پایدار، برای توسعه باجه‌های روستایی در استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

بهنیا افزود: این اقدام بستر مناسبی برای مشاغل پایدار در مناطق روستایی ایجاد کرده که از ویژگی‌های مهم این طرح، کسب درآمد و اشتغال‌زایی با سرمایه‌گذاری کمتری نسبت به سایر بخش‌ها است.

وی گفت: در سال‌های ۹۶ و ۹۷ این اداره کل بیش از ۲۰ طرح توسعه‌ای خدمات روستایی از طریق سامانه کارا به کمیته فنی اشتغال استان معرفی و بیش از ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به فعالان این حوزه با همکاری پست بانک استان پرداخت شد.

کد خبر: ۴۳٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha