۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
 ۱۶ اقامتگاه بومگردی و یک هتل در مازندران افتتاح می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

۱۶ اقامتگاه بومگردی و یک هتل در مازندران افتتاح می‌شود

ساری- مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: همزمان با هفته گردشگری ۱۶ اقامتگاه بومگردی در شمار واحدهای موجود در استان افزوده و افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سیف اله فرزانه صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران در میراث فرهنگی مازندران با اشاره به برنامه های هفته گردشگری در استان، افتتاح ۱۶ اقامتگاه بومگردی را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: یک هتل نیز در این هفته مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افتتاح سه دفتر خدمات جهانگردی و یک واحد پذیرایی را از دیگر طرح های قابل افتتاح هفته گردشگری در استان ذکر کرد و گفت: در این هفته یک مرکز رزرواسیون و دو شرکت مجری ساماندهی خانه مسافر نیز فعال خواهند شد.

وی برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی را از دیگر برنامه های هفته گردشگری در استان ذکر کرد و گفت: دهیاران ۳۳ روستای هدف گردشگری استان در این هفته آموزش های لازم را فراگرفتند.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران همچنین از شهرستان بهشهر به عنوان سایت پرنده نگری یاد کرد و گفت: برپایی آیین ها و سنن محلی مازندران در این هفته از جمله برنامه ها است.

فرزانه یادآور شد: احیای غذای بومی و محلی مازندران در رامسر و رونمایی از فیلم مستند بهشت از دیگر برنامه ها به شمار می رود.

کد خبر: ۴۳٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha