۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
ثبت رکورد جدید تولید تختال در شرکت فولاد هرمزگان
طی ماه جاری محقق شد؛

ثبت رکورد جدید تولید تختال در شرکت فولاد هرمزگان

بندرعباس- معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان گفت: این شرکت توانست در شهریور ماه جاری میزان ۱۳۷ هزار و ۳۹۱ تن تختال را تولید و رکورد جدیدی ثبت کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، سید اصغر مدنی گفت: فولاد مردان فولاد هرمزگان ثابت کردند  دستیابی به رکورد تولید با توکل  به خداوند و تلاش و همت میسر و شدنی است . وی در ادامه گفت : شرکت فولاد هرمزگان توانست در شهریورماه میزان ۱۳۷،۳۹۱ تن تختال را تولید کند  و پس از دو سال رکورد جدیدی را ثبت نماید .

وی تصریح کرد این رکورد در حالی ثبت شد که با توجه به شیوع بیماری کرونا محدودیت هایی در سطح شرکت وضع شده بود، اما با این حال توانستیم رکورد تولید قبلی در ناحیه فولاد سازی را بهبود ببخشیم.

معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان افزود: ثبت رکورد جدید تولید در ناحیه فولاد سازی بعد از دو سال و با تلاش و کار گروهی صورت گرفت، رکورد قبلی به میزان 135 هزار و ۶۹۹ تن در خرداد ماه سال ۹۷ حاصل شده بود.

مدنی دلایل عمده و مهمی را که سبب ثبت این رکورد شد را کاهش توقفات اضطراری و تأخیر واحدهای فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، افزایش میانگین ریت شارژ فلزی به کوره های قوسی، بهبود کیفیت سرباره کوره قوس الکتریکی، کنترل مستمر فرایند تولید، ارتباط مستمر با واحد احیا مستقیمدر راستای افزایش کیفیت آهن اسفنجی، ارتباط موثر با واحد خرید مواد اولیه و قطعات یدکی در راستای افزایش کیفیت مواد اولیه و قطعات یدکی برشمرد.

معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان افزایش کیفیت و کمیت تولید تختال و تحویل به موقع محصول در کنار توسعه بومی سازی و حمایت از تولیدات کیفی داخلی و ارتقای زیرساخت ها را از سیاست‌های این شرکت عنوان کرد و گفت: در راستای تحقق شعار جهش تولید ، با تدوین هدف افزایش کمیت و کیفیت و تحویل به موقع محصولات در نقشه استراتژی شرکت و با رویکرد  کاهش هزینه های تولید، افزایش بهره وری و راندمان تولید، مصمم هستیم برنامه تولید سالیانه خود را به میزان یک‌ میلیون و ۵۲۰ هزار تن تا پایان سال ۹۹ محقق ساخته و از ظرفیت اسمی سالیانه کارخانه عبور کنیم.

کد خبر: ۴۳٬۵۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha