۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
۹ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های گردشگری اردبیل تخصیص یافت
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی:

۹ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های گردشگری اردبیل تخصیص یافت

اردبیل- مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی گفت: در حال حاضر پروژه‌های مختلف سرمایه‌گذاری گردشگری در اردبیل اجرا می‌شود و در این باره ۹ میلیارد تومان اعتبار توسط این شرکت به پروژه‌های گردشگری استان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، خشایار نیکزادفر ظهر پنجشنبه در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل در اداره کل میراث فرهنگی استان اظهار داشت: درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای اجرای پروژه‌های گردشگری اقدامات قابل قبول ی انجام دهیم تا خروجی‌های مورد انتظار را نیز به دست آوریم.

وی بیان کرد: در حال حاضر پروژه‌های مختلف سرمایه‌گذاری گردشگری در اردبیل اجرا می‌شود و در این باره ۹ میلیارد تومان اعتبار توسط شرکت ایرانگردی به پروژه‌های گردشگری این استان تخصیص یافته است که انتظار می‌رود شاهد تحول خوبی در توسعه پروژه‌های گردشگری باشیم.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی گفت: استان اردبیل ظرفیت‌های قابل توجهی در بخش گردشگری دارد که درصدد هستیم با استفاده از این ظرفیت‌ها توسعه و تحول منطقه را در آینده‌ای نزدیک رقم بزنیم و به اهداف توسعه‌ای خود جامه عمل بپوشانیم.

نیکزادفر ادامه داد: در حال حاضر شهرستان‌های شمال استان به کشورهای همسایه اعم از قفقاز، روسیه و آذبایجان دسترسی دارد که به همین منظور درصدد هستیم اجرای پروژه‌های گردشگری را در شهرستان‌های شمالی استان مورد توجه ویژه قرار دهیم.

وی بیان کرد: اهمیت به اجرای پروژه‌های زیرساخت گردشگری نیز به اندازه اجرای خود پروژه‌ها حائز اهمیت است و درصدد هستیم در راستای توسعه گردشگری به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را از سر راه برداریم.

کد خبر: ۴۳٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha