۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
شرکای ب ام و در حال خصوصی شدن
تغییرات سهامی در برلیانس

شرکای ب ام و در حال خصوصی شدن

منابع خبری از خصوصی شدن شرکای گروه خودرو سازی ب ام و در چین می ‌گویند. هرچند که این برنامه خصوصی سازی در برلیانس تاثیری در برنامه ب ام و برای سهام جی وی نخواهد داشت.

بازار؛ گروه خودرو: منابع خبری از خصوصی شدن شرکای گروه خودرو سازی ب ام و در چین می‌ گویند. سرمایه ‌گذاران دولتی در چین به بررسی خرید سهام ب ام و پرداختند. هرچند که این مساله برای شکست اقتصادی هنگ کنگ اتخاذ شده است. سهام برلیانس در ۱۷ آگوست سال میلادی جاری ۱۲.۳ درصد افزایش داشته است. براساس این پیشنهاد، ۵۰ درصد از سهام فعلی برلیانس که تقریبا تمام سود شرکت‌های مذکور در آن است، حدود ۷.۲ میلیارد یورو ارزش دارد.

هرچند که این برنامه خصوصی سازی در برلیانس تاثیری در برنامه ب ام و برای سهام جی وی نخواهد داشت، اما ارزیابی ‌ها بیانگر از دست دادن سرمایه گذاری این خودروساز آلمانی یا تضعیف سود را به همراه دارد.

ارزش بازاری برلیانس چین اتومتیو هلدینگ، حدود ۴.۶ میلیارد دلار است، معامله خصوصی سازی این خودرو ساز توسط گروه سرمایه گذاری حمل و نقل استانی لیائونینگ که دارای ۱۲ درصد سهام برلیانس هست، انجام می‌ شود. برلیانس، گروه سرمایه گذاری حمل و نقل استانی لیائونینگ، تنظیم کننده دارایی‌های ایالتی  ب ام و تاکنون به انتشار این خبر واکنشی نشان نداده‌اند.

منابع خبری معتقد هستند، سرمایه گذاران احتمالی بر این باورند که برلیانس در هنگ کنگ دست کم گرفته شده است، زیرا این خودروساز با ۳.۶۷ درصد درآمد پیش بینی شده معامله می ‌کند. این رقم کمتر از میانگین ۱۴.۴ درصد صنعت طبق چشم انداز است. با این تفاصیل پیش بینی می‌ شود ب ام و در سال ۲۰۲۲ برای کنترل سهام خود در برلیانس اقدام به خریداری ۲۵ درصدی معادل ۳.۶ میلیارد خواهد کرد.

کد خبر: ۴۳٬۳۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha