۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
شاهد پایان محرومیت در بشاگرد خواهیم بود
استاندار هرمزگان:

شاهد پایان محرومیت در بشاگرد خواهیم بود

بشاگرد- استاندار هرمزگان گفت: دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مختلف برای آبادانی و توسعه بشاگرد در تلاش هستند تا شاهد پایان محرومیت در این شهرستان باشیم.

به گزارش خبرنگار بازار، فریدون همتی صبح پنجشنبه در آیین تحویل دهی یک هزار دستگاه یخچال فریزر به خانوارهای نیازمند شهرستان بشاگرد اظهار کرد: امروز در بشاگرد عزیز ما شاهد خدمت‌رسانی و تامین برخی از نیازهای مردم  به عنوان هدیه رهبری به دست توانای نیروهای عزیز سپاه هستیم.

وی افزود: مجموعه‌های مختلف استان  کار را در حوزه های  عمرانی ، ورزشی، آبخیز داری و دیگر  حوزه ها در این شهرستان آغاز کرده اند و  همه در تلاشند با کمک هم محرومیت شهرستان را کاهش دهند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امیدواریم  جشن پایان محرومیت بشاگرد را از نظر شاخص‌ها به زودی برگزار کنیم، گفت:  به عنوان یک افتخار برای همه خادمان مردم عزیز و مردم خوب شهرستان  بشاگرد انشاالله بتوانیم شاهد این رخداد باشیم. 

همتی تصریح کرد:  با این که در سخت ترین شرایط تحریم قرار گرفتیم، تحریمی که دشمن به آن امید بسته  بود توانستیم با تکیه بر توان داخلی سربلند باشیم.

وی با بیان اینکه  دشمن از جنگ و رویارویی با فرزندان این ملت عاجز است ،خاطرنشان کرد: دشمنان  می‌دانند که قدرت مقابله و رویارویی با ما را ندارند و امروز کمربسته  اند در حوزه اقتصاد، معیشت و اشتغال مردم ورود کنند و زندگی مردم را دچار اختلال کنند که باعث  جدایی مردم از  این نظام و رهبری شان شود  اما آنها باز هم ملت ما را نشناخته اند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: امروز در حوزه علمیه، دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان یک باب جدیدی به روی ملت عزیز ما، جوانان دانشمند ما باز شده‌است و از این توان داخلی باید نهایت استفاده را کرد.

وی اظهار کرد: یکی از نیازهای جدی ما در حوزه بنزین بود  که حتی در شرایط تحریم، کشورهای همکار ما را رها کرند و گمان داشتند که دیگر نمی‌توان کاری شکل بگیرد و دیدند که با توان داخلی  پالایشگاه ۱۰۰ درصد ایرانی در استان هرمزگان  ساخته شد و به بهره برداری رسید.

همتی گفت: امروز قدرت ساقط کردن پیشرفته ترین پهپاد دشمن را داریم و این عزت و سربلندی و این لطف خداست  که در این کشور با  قلب پاک ملت و رهبر ما و اسلام ما جاری شده و ما باید  فرصت ها را بشناسیم و تلاش کنیم.

کد خبر: ۴۳٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha