۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
 ۱۸ محور ارتباطی روستاهای سیل زده در تالش بازگشایی شد
مدیرکل راهداری گیلان:

۱۸ محور ارتباطی روستاهای سیل زده در تالش بازگشایی شد

تالش- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از بازگشایی ۱۸ محور روستایی در ارتفاعات شهرستان تالش خبر داد و گفت: تلاش برای بازگشایی چهار محور باقیمانده ادامه دارد.

به گزارش بازار به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، فریبرز مرادی از بازگشایی ۱۸ محور روستایی در ارتفاعات کوهستانی شهرستان تالش و تداوم تلاش بی وقفه راهداران استان برای بازگشایی ۴ محور روستایی باقیمانده در ارتفاعات این شهرستان خبر داد.

مرادی گفت: طی بارش شدید باران و وقوع سیلاب در شهرستان تالش علاوه بر آبگرفتگی ۲۱ محور روستایی ، ۲۲ محور روستایی در ارتفاعات کوهستانی این شهرستان دچار انسداد شد و به ۱۹محور روستایی که در ارتفاعات این شهرستان واقع شده بود نیز خسارت وارد شد.

وی سپس خاطر نشان نمود: با تلاش بی وقفه راهداران استان ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به بازگشایی ۱۸محور روستایی اقدام شد. اکیپهای راهداری در تلاش برای رفع انسداد ۴ محور باقیمانده هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در ادامه با اشاره به تلاش شبانه روزی ۲۴ اکیپ راهداری در محورهای شهرستان تالش افزود: طبق برآورد اولیه صورت پذیرفته بارشها و سیل اخیر بالغ بر ۵۱۴ میلیارد ریال به راهها شهرستان تالش خسارت وارد کرده است.

کد خبر: ۴۳٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha