۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
۵۰ میلیارد ریال برای توسعه پایانه سوم فرودگاه تبریز هزینه شد
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی:

۵۰ میلیارد ریال برای توسعه پایانه سوم فرودگاه تبریز هزینه شد

تبریز- مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: پایانه سوم فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز با صرف ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ۸۵۰ مترمربع توسعه یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های آذربایجان شرقی، رامین آذری، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح توسعه پایانه سوم فرودگاه بین المللی تبریز آماده بهره برداری است، افزود: در اجرای این پروژه اقداماتی مانند تهیه و اجرای سقف کاذب زیپ تک به وسعت ۹۵۰ مترمربع، تهیه و نصب سازه فضا کار به وسعت ۸۵۰ مترمربع و اتمام اسکلت کل پروژه به وزن حدود ۲۶۰ تن انجام شده است.

 مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: تهیه و نصب سرامیک کف به وسعت یک هزار مترمربع، اجرای نمای کامپوزیت پروژه به وسعت یک هزار و ۱۰۰ مترمربع و اجرای نمای داخلی بصورت خشکه چینی به وسعت ۱۸۰ مترمربع و تهیه و نصب تسمه نقالی پالتی و خطی از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه است.

آذری، با بیان اینکه بهسازی و خط کشی اپرون شرقی فرودگاه تبریز نیز انجام شده است، ادامه داد: این اقدام در راستای استاندارد سازی سطوح پروازی، بالابردن ضریب ایمنی پروازها و موقعیت پارک هواپیماها، مسیرهای خزش و مسیرهای پارک پوزیشن های هواپیماها انجام شده است.

وی یادآوری کرد: بهسازی اپرون بتنی شرقی به مساحت حدود ۳۶ هزار و ۶۰۰ مترمربع با استفاده از حدود ۱.۵ تن رنگ سفید و زرد از نوع ترافیکی رنگ آمیزی شده است.

کد خبر: ۴۳٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha