۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
صعود بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در دوشنبه
گزارش لحظه ای بورس؛

صعود بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در دوشنبه

شاخص کل بورس در پایان معاملات دوشنبه با صعود ۱۰۶۶۴ واحدی رکورد دیگری را جابجا کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، شاخص کل بورس در پایان معاملات دوشنبه با صعود ۱۰۶۶۴ واحدی رکورد دیگری را جابجا کرد، شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۶۸۰ واحدی روبرو شد. شاخص وارد کانال ۴۳۸ هزار واحد شد تا با فتح کانال ۴۴۰ هزار واحد فاصله زیادی نداشته باشد، نکته جالب معاملات امروز هماهنگی رشد شاخص کل هم وزن و شاخص کل بورس بود که هر دو تقریبا به یک اندازه رشد کردند، شاخص کل ۲.۴۹ درصد و شاخص کل هم وزن در معاملات امروز ۲.۵۹ درصد رشد کردند.

نمادهای فولاد، فملی، اخابر، رمپنا، فارس، کچاد و همراه بیشترین تاثیر را بر شاخص کل از خود برجای گذاشتند، نمادهای خساپا، وبصادر، وبملت، وتجارت، فولاد و فملی نیز جزو پربیننده ترین نمادهای بورسی در معاملات دوشنبه بودند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۲.۲۴ درصدی توانست ۱۲۱ واحد رشد کند، بیشترین رشد شاخص های بورس مربوط به رشد شاخص ۵۰ شرکت فعالتر بوده که رشد ۲.۵۶ درصدی را در معاملات امروز تجربه کرد، شاخص ۳۰ شرکت بزرگ نیز توانست ۲.۴۷ درصد رشد کند.

شرکت سیلام با رشد ۳۷.۸۳ درصدی پربازده ترین نماد امروز بروس لقب گرفت و پس از آن نماد سرچشمه با ۱۳.۵۴ درصد و خکمک با ۱۰.۲۴ درصد سود قرار گرفتند، نمادهای پکرمان و حاسا نیز به همین میزان در معاملات امروز رشد کردند، بیشترین کاهش در معاملات امروز نیز مربوط به نماد دشیمی و وآوا بود، وآوا که بیش از ۲۶۱ درصد تا هفته گذشته به سرعت رشد کرده بود در فاز اصلاح قیمتی قرار گرفته و چند روز است در محدوده صف فروش قرار گرفته است.

کد خبر: ۴٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha