۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
ضرورت احیای واحدهای تولیدی راکد در استان سمنان/ بانک‌ها پای‌کار باشند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان:

ضرورت احیای واحدهای تولیدی راکد در استان سمنان/ بانک‌ها پای‌کار باشند

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با تأکید بر ضرورت احیای واحدهای تولیدی راکد در استان گفت: بانک‌ها برای تسریع در پرداخت تسهیلات رونق تولید به متقاضیان پای‌کار باشند.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا شریفی نژاد ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه مشکلات واحدهای صنعتی استان موردی بررسی و برطرف شود، اظهار داشت: احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار قرار گیرد.

وی با تأکید بر لزوم همراهی و تعامل بانک‌ها برای تسریع در پرداخت تسهیلات به متقاضیان بیان کرد: مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به‌صورت موردی بررسی و برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات بخش صنعت و تولید باید به‌صورت جزئی و به‌دوراز کلی‌گویی بررسی شود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری کارگروه‌هایی ازاین‌دست حمایت تمام‌قد از بخش تولید و صنعت و جلوگیری از بیکاری کارکنان واحدهای مشکل‌دار است.

شریفی نژاد با اشاره به عملکرد مطلوب دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در ماه‌های گذشته برای گره‌گشایی از مشکلات اقشار مردم به‌ویژه صنعتگران بیان کرد: این رویه اصولی باوجود فشارهای خارجی و تحریم‌های اقتصادی و شیوع کرونا ویروس برای تحقق شعار سال ادامه یابد.

کد خبر: ۴۳٬۲۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha