۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
۴۰۰ مشاور املاک بدون پروانه کسب در زنجان پلمب شد
رئیس اتاق اصناف زنجان:

۴۰۰ مشاور املاک بدون پروانه کسب در زنجان پلمب شد

زنجان-موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان،با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۴۰۰ مشاور املاک بدون پروانه کسب در استان پلمب شده است، گفت: شهر زنجان بیشترین پلمب مشاورین املاک در استان را به خود اختصاص داده است.

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در راستای سامان دهی به بازار مسکن بازرسی از مشاورین املاک در زنجان به جد انجام می شود، اظهار کرد: از یک سال گذشته بازرسی از فعالیت مشاورین املاک با همکاری سازمان صنعـت، معدن و تجارت استان تشدید شده است.

رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۴۰۰ مشاور املاک بدون پروانه کسب در استان پلمب شده است، گفت: شهر زنجان بیشترین پلمب مشاورین املاک دراستان را به خود اختصاص داده است.

موسوی تاکید کرد: مشاورین املاک بدون پروانه کسب در زنجان پلمب می شوند و در این میان باید بنگاه‌های مشاور املاک در استان پروانه تخصصی اخذ کنند و  این پروانه کسب تخصصی  هم توسط اداره اسناد انجام می شود.

وی افزود: تخصصی شدن پروانه کسب برای مشاورین املاک باعث محدودتر شدن فعالیت بنگاه‌ها شده و کارها به صورت تخصصی و قانونی صورت می گیرد.

رئیس اتاق اصناف زنجان، ابراز داشت: مشاورین املاک بدون پروانه کسب بیشتر در مناطق کوی اندیشه، منظریه، گلشهر کاظمیه و پونک زنجان فعالیت می کنند و با همکاری نیروی انتظامی و سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان فعالیت مشاوران املاک بدون پروانه کسب گرفته می شود.

کد خبر: ۴۳٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha