۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
کشت سیر و زعفران در بشاگرد ترویج شود
معاون استاندار هرمزگان:

کشت سیر و زعفران در بشاگرد ترویج شود

هرمزگان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان گفت: بشاگرد در حوزه کشاورزی به ویژه تولید سیر و زعفران ظرفیت‌های خوبی دارد که نیازمند ترویج و حمایت است.

به گزارش خبرنگار بازار، ایرج حیدری شامگاه سه شنبه در نشستی با گروه سرمایه گذاری جهادی شهید حججی فعال در بشاگرد عنوان کرد: توسعه همه جانبه شهرستان یکی از مهمترین رویکردهای استاندار هرمزگان است و تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم بسیج شده است.

وی افزود: اقدامات گسترده ای برای بهبود راه های دسترسی به روستاهای بشاگرد با پیگیری استانداری در حال انجام است که تحقق کامل این اقدامات ماندگار، زمینه ساز رشد و توسعه شهرستان خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان گفت: خدمات گسترده ای از ابتدای انقلاب تا کنون توسط نظام در بشاگرد صورت پذیرفته که نیازمند استمرار و تقویت است.

حیدری بیان داشت: بشاگرد ظرفیت های بکری در حوزه معادن دارد، شکوفایی ظرفیت های معدنی این شهرستان زمینه ساز ایجاد تحول در حوزه اشتغال و تولید در شهرستان خواهد شد.

وی اضافه کرد: توسعه صنایع روستایی در بشاگرد از دیگر پتانسیل های است که می تواند فرصت های شغلی مناسبی را در این شهرستان ایجاد کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان ابراز داشت: از فعالیت های سرمایه گذاری و اقتصادی در شهرستان بشاگرد با اعطاء تسهیلات مناسب حمایت خواهد شد.

وی تاکید کرد: تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند در بخش های مختلف اقتصادی  شهرستان بشاگرد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

حیدری گفت: توانمند سازی زنان روستایی بشاگرد با تقویت صندوق خرد اشتغال زنان روستایی می تواند به گسترش فعالیت های تولیدی در این شهرستان کمک کند.

معاون هاهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بیان کرد: بشاگرد در حوزه کشاورزی به ویژه تولید سیر و زعفران ظرفیت های خوبی دارد که نیازمند تقویت است و ایجاد صنایع جانبی می تواند کشاورزی بشاگرد را متحول کند.

وی افزود: از فعالیت های با برنامه، هدفمند و سازماندهی شده گروههای جهادی در شهرستان بشاگرد به طور کامل حمایت خواهد شد.

کد خبر: ۴۳٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha