۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
تحویل واحدهای مسکن مهر نهاوند در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر
رئیس راه و شهرسازی نهاوند خبر داد:

تحویل واحدهای مسکن مهر نهاوند در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر

همدان - رئیس راه و شهرسازی شهرستان نهاوند گفت: تمام واحدهای مسکن مهر شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر در نهاوند تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان؛ حسین متین بیان کرد: مسکن مهر شهرستان نهاوند در دو بخش شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و بالای ۲۵ هزار نفر به اجرا درآمد.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان نهاوند افزود: در شهر نهاوند درمجموع دو هزار و ۹۷۴ واحد تحویل مردم شده که یک‌هزار و ۳۸۵ واحد به‌صورت سه جانبه، ۴۳۵ واحد به‌صورت شرکت‌های تعاونی مسکن و یک‌هزار و ۱۵۴ واحد به‌صورت مسکن مهر خودمالکین بوده است.

وی ادامه داد: تمام واحدهای مسکن مهر در شهر نهاوند به جز واحدهای مسکن مهر ۱۴۰ واحدی باروداب و بخشی از واحدهای ۱۴۴ واحدی مسکن مهر جهاد پیش از سال ۹۲ تحویل متقاضیان شد و مسکن مهر باروداب نیز که عملیات اجرایی آن پیش از سال ۹۲ آغاز شده بود همگی پس از سال ۹۲ تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

متین با بیان اینکه تعدادی از واحدهای مسکن ۱۴۴ واحدی مهر جهاد پیش از سال ۹۲ تکمیل شده و بخش دیگری پس از این سال تکمیل و سال گذشته به متقاضیان واگذار شد؛ درباره مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر که در سه شهر تابعه شهرستان اجرا شده است، گفت: در شهر گیان ۲۵۸ واحد مسکن مهر، در شهر برزول ۲۷۶ واحد، در شهر فیروزان نیز ۲۱۰ واحد و یک‌هزار و ۱۳۸ واحد نیز به‌صورت خودمالکین عقد قرارداد شده است.

وی با بیان اینکه متولی ساخت واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده است، گفت: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر شهرستان تنها مساکن مهر خودمالکین تکمیل و تحویل متقاضیان شد و سایر مساکن به‌دلیل استقبال نکردن مردم به‌صورت نیمه‌تمام مانده است.

متین گفت: دلیل استقبال نکردن مردم از مساکن مهر ۹۹ ساله، استقبال آنان از مساکن خودمالکین بود که با توجه به همزمانی ارائه تسهیلات مسکن مهر خودمالکین با مساکن مهر ۹۹ ساله، مردم از این واحدها استقبال نکرده و در نتیجه آنها به‌صورت نیمه‌کاره رها شده‌اند.

کد خبر: ۴۳٬۰۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha