۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
سهام ۴۱۵ شرکت در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد
مدیر بورس منطقه‌ای همدان:

سهام ۴۱۵ شرکت در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد

همدان - حسن زاده؛ مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: شهریور ماه امسال تعداد ۴۶۸ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۳۱۷ سهم متعلق به ۴۱۵ شرکت در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد.

کامران حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: شهریور ماه امسال تعداد ۴۶۸ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۳۱۷ سهم متعلق به ۴۱۵ شرکت در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد.

وی ارزش سهام مبادله شده را ۱۰ هزار و ۲۹۷ میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۵۰ هزار و ۲۶۸ ریال عنوان کرد و گفت: این سهام در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان دادوستد شد.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان اضافه کرد: ۶۸ درصد مبادلات شهریورماه بورس همدان مربوط به خرید سهام و ۳۲ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

حسن زاده افزود: بر این اساس و با توجه به ۲۱ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در شهریور ماه، متوسط ارزش دادوستد روزانه ۴۹۰ میلیارد و ۳۷۰ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۱۵۶ ریال بوده که نسبت به مرداد ماه، ۲۸ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: در شهریور ماه شرکت‌های گروه بهمن، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و پالایش نفت اصفهان به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان یادآور شد: شاخص کل بورس در پایان شهریور ماه معادل یک میلیون و ۵۹۵ هزار و ۱۶۰ واحد بود که نسبت به ماه گذشته ۱۶۲ هزار و ۶۹ واحد کاهش یافت.

حسن زاده گفت: شاخص کل فرابورس نیز با یک هزار و ۱۷۹ واحد کاهش به ۱۷ هزار و ۵۹۹ واحد رسید.

کد خبر: ۴۳٬۰۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کیوان رحیمی IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
      0 0
      برادرگرامی جناب آقای کامران حسن زاده سلام علیکم با احترام، بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت مدیر تالار بورس منطقای تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند باری تعالی توفیقات روز افزونتان را آرزومندم. رجاء واثق دارم که دراین عرصه جدید نیز همچون عرصه های دیگر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کماکان موفق، مؤید و پیروز باشید.