۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
اولین پرواز مستقیم تهران- استانبول؛ از ساعاتی دیگر
بازار گزارش می دهد

اولین پرواز مستقیم تهران- استانبول؛ از ساعاتی دیگر

چندی پیش وزارت حمل و نقل ترکیه قول شفاهی برای آغاز پروازهای مستقیم به ترکیه را از اول مهر ماه داده بود. ماهان نیز اعلام کرد که اولین پرواز مستقیم به استانبول ساعت ۱۶ امروز انجام می شود.

بازار؛ گروه راه و مسکن: وزارت حمل و نقل ترکیه چندی پیش به صورت شفاهی و در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران وعده داده بود که بزودی و از اول مهر ماه پرواز مستقیم به استانبول با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گرفته خواهد شد. هر چند در زمان اعلام این وعده برخی از مدیران و مقامات ارشد سازمان هواپیمایی اعلام کردند که هنوز نمی توان با قاطعیت از آغاز پروازها صحبت کرد چرا که بارها این وعده ها داده شده و هر بار کنسل شده و ملغی شده است.

اسماعیل اوغلو وزیر حمل و نقل ترکیه هفته پیش در دیدار با محمد ‌فرازمند سفیر ایران گفته بود که بزودی پروازهای عادی تجاری مابین دو کشور با رعایت تدابیر بهداشتی از سرگرفته می شود، بنابراین مقرر شد پروازهای عادی تجاری در آینده نزدیک (ماه اکتبر) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از سر گرفته شود.

چندی پیش مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بازار در پاسخ به این پرسش که آیا ورود وزارت خارجه مشکل عدم پرواز مستقیم به ترکیه را برطرف کرده یا خیر؟ گفته بود:  تا همین لحظه ترکیه‌ای ها قول داده اند تا پرواز ایرلاین های ایرانی به ترکیه از اول مهر ماه آغاز شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و ترکیه‌ ای‌ها خلف وعده نکنند به نظر می رسد این پروازها انجام شود.  

بنابراین گزارش، خبرنگار خبرگزاری بازار از فرودگاه امام کسب اطلاع کرد که آیا امروز پروازی از فرودگاه امام خمینی (ره) به سمت استانبول صورت خواهد گرفت یا خیر؟ یک مقام مسئول در فرودگاه امام با تایید این خبر اعلام کرد که قرار است ساعت ۱۶ امروز اولین پرواز مستقیم به استانبول با هواپیمایی ماهان صورت بگیرد. 

کد خبر: ۴۳٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha