۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
 اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان دیگر، برای اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان دیگر، برای اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان

میرتاج الدینی، نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان دیگر برای اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در کشور خبرداد.

به گزارش بازار، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی در برنامه روی خط بازار رادیو اقتصاد افزود: مبلغی که در بودجه سال ۹۹ سازمان برنامه و بودجه برای این طرح در نظر گرفته ۴۰ هزار میلیارد تومان است.

وی اظهارداشت: خوشبختانه از محل تبصره (۲) بند (و) بودجه سال جاری به مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان دیگر جهت اجرای این طرح منظور شده که خبر خوشی برای بازنشستگان است.

نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: این مبلغ در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصویب شده و باید در صحن علنی مجلس هم مصوب شود.

وی در ادامه افزود: متناسب سازی حقوق برای همه بازنشستگان کشوری و لشکری اعمال می شود منتها توضیحی که اخیرا مسئولان سازمان برنامه و بودجه در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دادند این بود که ۵۰ درصد افزایشی که باید بدهند امسال می خواهند عمل کنند و بقیه هم با تامین منابعی که صورت می گیرد در سال آینده عملیاتی خواهد شد.

میرتاج الدینی یادآورشد: همسان سازی مستمری تامین اجتماعی را خود سازمان تامین اجتماعی بطور مستقل انجام می دهد چون بودجه این سازمان مستقل و بصورت بودجه شرکت های دولتی عمل می کند.

کد خبر: ۴۲٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha