۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
عرضه روزانه ۲ میلیون ماسک به داروخانه‌ها به منظور ارائه به مصرف کنندگان

عرضه روزانه ۲ میلیون ماسک به داروخانه‌ها به منظور ارائه به مصرف کنندگان

سازمان حمایت اعلام کرد؛ با همکاری بازرسان سازمان حمایت و دانشگاه‌های علوم پزشکی، کنترل عرضه و قیمت ماسک و اقلام ضدعفونی کننده انجام می‌شود.

به گزارش بازار، سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت با همراهی بازرسان دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان حمایت از داروخانه‌ها و مراکز درمانی سراسر کشور به منظور بررسی قیمت فروش ماسک و اقلام ضدعفونی کننده در داروخانه‌ها بازرسی می‌کنند.

در این اطلاعیه آمده است؛ بر اساس مصوبات ستاد لجستیک مقابله با کرونا مقرر شده روزانه ۲ میلیون ماسک به داروخانه‌ها به منظور ارائه به مصرف کنندگان با قیمت حداکثر ۱۳۰۰ تومان عرضه شود و به همین میزان نیز ماسک سه لایه به مراکز درمانی تحویل داده شود، از این رو داروخانه‌ها مکلف هستند تا به تأمین نیازهای مردم به نرخ مصوب اقدام کنند.

نظارت بر فرایند تامین و توزیع کالا در مراکز درمانی از وظایف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است و سازمان حمایت در راستای ساماندهی مناسب بازار و توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده در این بازرسی مشترک شرکت دارد. تشدید بازرسی‌های مشترک این سازمان و دیگر دستگاه‌های نظارتی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و با متخلفان احتمالی که از فروش کالا امتناع و یا تخلفاتی، چون گرانفروشی، کم فروشی و احتکار داشته باشند، برخورد قانونی می‌شود.

کد خبر: ۴۲٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha