۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
 ۹۸ درصد مسکن های آسیب دیده سیلاب اخیر در مازندران بازسازی شد
معاون استاندار مازندران:

۹۸ درصد مسکن های آسیب دیده سیلاب اخیر در مازندران بازسازی شد

ساری- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از بازسازی و تحویل ۹۸ درصد از مسکن های آسیب دیده سیل های اخیر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی رازجویان بعدازظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در سالن استانداری با تاکید بر لزوم آمادگی مسئولان و دستگاه ها مواقع بحران گفت: باید برای کاهش خسارت سیل احتمالی در استان آمادگی لازم را داشت.

وی به وقوع سیل مخرب سال ۹۸ در استان اشاره و اضافه کرد: تاکنون ۹۸ درصد مسکن آسیب دیده سیل های اخیر در استان بازسازی و تحویل شده است.

وی با تاکید بر لایروبی و ساماندهی رودخانه برای کاهش مخاطرات سیل از دستگاه های خدمات رسان خواست تا هشدارهای هواشناسی را جدی گیرند و برای مواقع بحرانی برنامه ریزی لازم داشته باشند.

رازجویان بر لزوم همکاری بین دستگاه ها در مواقع ضروری و بحرانی تاکید کرد و کم کاری دستگاه را غیرقابل پذیرش دانست و گفت: در سیل سال گذشته سیمرغ پل برجی خیل دچار آسیب شده بود که تا دو ماه دیگر بهره برداری می شود.

معاون استاندار مازندارن با اظهار اینکه بهسازی زیرساخت های خسارت دیده نظیر راه های روستایی پس از سیل های اخیر انجام شد، بر لزوم حفظ جان مردم در روستاها و مناطقی که احتمال رانش در آن وجود دارد تاکید کرد و خواستار تامین و استقرار ماشین آلات در مناطق حادثه خیز شد.

کد خبر: ۴۲٬۸۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha