۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
شرکت سرمایه گذاری استان های مرکزی و زنجان آماده معامله شدند

شرکت سرمایه گذاری استان های مرکزی و زنجان آماده معامله شدند

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری استان زنجان برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، آماده انجام معامله شد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، این شرکت به عنوان پانصد و شصت و یکمین شرکت در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران گروه سرمایه گذاری ها و بخش سایر واسطه گری های مالی  و با نماد «وسزنجان» آماده انجام معامله خواهد بود.

مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: سرمایه شرکت شرکت سرمایه گذاری استان استان زنجان  ۴۷۰۵۳ میلیارد ریال است و با توجه به ترکیب پرتفوی سهام بورسی این شرکت، سرمایه جدید ثبت شده بر اساس ارزش پرتفوی مورخ یکم تیرماه ۱۳۹۹ تعیین شده  و لازم است سهامداران فعلی شرکت، برای تعیین کارگزار ناظر اقدام کنند.

مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران در اطلاعیه دیگری خبر از گشایش نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری استان مرکزی(وسمرکز)   داده و افزوده است : از امروز دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹ نماد معاملاتی این شرکت برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، به عنوان پانصد و شصت و سومین شرکت در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران گروه سرمایه گذاری ها و بخش سایر واسطه گری های مالی در نماد «وسمرکز» آماده انجام معامله خواهد بود.

سرمایه شرکت شرکت سرمایه گذاری استان مرکزی  ۷۷۹۷۲ میلیارد ریال است و با توجه به ترکیب پرتفوی سهام بورسی شرکت سرمایه گذاری استانی یاد شده، سرمایه جدید ثبت شده شرکت بر اساس ارزش پرتفوی مورخ یکم تیرماه ۱۳۹۹ تعیین شده است. همچنین لازم است سهامداران فعلی شرکت، کارگزار ناظر خود را تعیین کنند.

کد خبر: ۴۲٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha