۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
آثار خودتحریمی بیشتر از تحریم ها بوده است
عضو کمیسیون برنامه، بودجه مجلس در گفتگو با بازار:

آثار خودتحریمی بیشتر از تحریم ها بوده است

زارع عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه آثار خود تحریمی از تحریم‌ها بیشتر بوده است، گفت: خود تحریمی‌ها در کنترل بازار، رانت‌ها، امضاهای طلایی، صدور مجوزها دخیل بوده و مشکل آفرین شده است.

رحیم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، در ارزیابی خود از نقش مسئولین در رفع موانع تحریمی از فروش نفت و کسب درآمدهای ارزی غیر نفتی تا کنترل بازار گفت: ما مقاومت بسیار بالایی در حوزه تحریم‌ها داشتیم و شاید هر کشور دیگری بود تاکنون به زانو درآمده بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با این حال ما در کنار تحریم‌ها شاهد خود تحریمی‌ها هستیم که بدون شک این موارد باید مدیریت شود. البته متاسفانه در این زمینه جزیره‌ای عمل شده و خود تحریمی‌ها روز به روز تاثیر بیشتری می گذارد و حتی آثارش از تحریم‌ها بیشتر بوده است.

وی اظهار داشت: خود تحریمی‌ها در کنترل بازار، رانت‌ها، امضاهای طلایی، صدور مجوزها دخیل بوده و مشکل آفرین شده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: به عنوان مثال کشوری که در تحریم است نباید بدین شکل در صدور مجوزات مشکل داشته باشد اما دستگاه‌های مختلف در عدم صدور مجوزات نقش داشته و این مسئله باعث شده تا هم افزایی تولید از بین رفته و خود تحریمی‌هایی که به  حساب تحریم گذاشته می‌شود ،اثر گذار باشد.

کد خبر: ۴۲٬۶۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha