۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
 ۱۵ میلیون عدد ماسک در زنجان تولید می‌شود
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان:

۱۵ میلیون عدد ماسک در زنجان تولید می‌شود

زنجان- آبی پور، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان، با بیان اینکه روزانه بالغ بر ۷۰۰ هزار عدد ماسک در استان تولید می‌شود، گفت: در ماه بیش از ۱۵ میلیون عدد ماسک تولید می‌شود.

محمدرضا آبی پور در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه زنجان در تولید ماسک به خود کفایی رسیده و مشکلی ندارد، گفت: زنجان به سایر استان‌ها هم ماسک ارسال می‌کند.

وی با بیان اینکه روزانه بالغ بر ۷۰۰ هزار عدد ماسک در زنجان تولید می‌شود، اظهار کرد: در ماه بیش از ۱۵ میلیون عدد ماسک دراستان تولید می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان، با بیان اینکه استان در تامین مواد ضدعفونی کننده و ژل به خود کفایی رسیده است، تاکید کرد: تولید الکل برپایه به ۲۰ تن در روز خواهد رسید.

آبی پور ابراز داشت: در حال حاضر ۱۹ هزار عدد اسپری ضدعفونی کننده و ۱۵ هزار عدد ژل الکل ذخیره دراستان داریم.

وی گفت: با توجه به اینکه ماسک و موادضدعفونی به سایر استان‌ها هم ارسال می‌شود از نظر اقتصادی برای استان بسیار به صرفه است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان، تصریح کرد: خرید هزار دستگاه الکل پاش برای  مدارس استان در دستور کار است و ۵۰ درصد هزینه این دستگاه‌ها توسط خیرین سلامت تامین خواهد شد.

آبی پور افزود: حواله بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار عددماسک هم برای آموزش و پرورش تهیه شده است تا دانش آموزان با قیمت ۹۰۰ تومان ماسک خرید کنند.

کد خبر: ۴۲٬۶۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha