۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
۹۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای نوسازی مکانیزاسیون کشاورزی در مازندران پرداخت شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

۹۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای نوسازی مکانیزاسیون کشاورزی در مازندران پرداخت شد

جویبار - رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون ۹۴۰ میلیارد ریال برای توسعه و نوسازی مکانیزاسیون کشاورزی در استان تسهیلات پرداخت شده است.

عزیزاله شهیدی فر در گفتگو با خبرنگار بازار از پرداخت ۹۴۰ میلیارد ریال تسهیلات نوسازی و توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در استان خبر داد و گفت: این تسهیلات به هزار و ۴۵۰ متقاضی برای ننوسازی و خرید ادوات کشاورزی پرداخت شده است.

وی با اظهار اینکه در مجموع تاکنون حدود ۱۷۰۰ نفر متقاضی نوسازی ادوات کشاورزی و باغی هستند، میزان تسهیلات درنظرگرفته شده برای این بخش را هزار و ۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: توسعه مکانیزاسیون و نوسازی ناوگان و ادوات کشاورزی در چارچوب تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی انجام می شود.

شهیدی فر همچنین به حماست از کشاورزان سیل زده و خسارت دیده در استان اشاره و اضافه کرد و گفت: امسال برای ۲۴ هزار بهره برداری بخش کشاورزی تسهیلات قرض الحسنه ای درنظر گرفته شد که تاکنون ۴۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به حدود هفت هزار و ۹۰۰ نفر پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران میزان کمک های بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده را ۶۴۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: حدود ۳۰ هزار نفر از مزایای آن برخوردار شدند.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ پروژه شاخص بخش کشاورزی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در استان بهره برداری می شود، اعتبار و سرمایه گذاری صورت گرفته را هشت هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: گلخانه فوق مدرن هیدروپونیک گل آنتوریم ا جمله طرح ها است.

کد خبر: ۴٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha