۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
۳۶۰۰ نفر در خراسان شمالی مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

۳۶۰۰ نفر در خراسان شمالی مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند

خراسان شمالی- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : بیش از سه هزار و ۶۰۰ نفر در استان مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند.

به گزارش بازار، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژاد صفوی تصریح کرد: پنج هزار و ۲۲ نفر در خراسان شمالی متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن بودند که از این تعداد سه هزار و ۶۷۵ نفر واجد شرایط این وام شدند.

وی یادآور شد: ثبت‌نام اولیه این طرح از ۴ تا ۹ مرداد انجام شد و پس‌ازآن ۱۴ تا ۲۰ مرداد به متقاضی مهلت داده شد که نسبت به بارگذاری مدارک خود به‌صورت اینترنتی اقدام کنند و با توجه به اینکه در مرحله دوم تعدادی از متقاضیان نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نکرده بودند تا ۲۴ شهریور به آن‌ها فرصت ثبت مدارک داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی عنوان کرد: بانک‌های ملی، صادرات، سپه، تجارت و ملت در استان جزو بانک‌هایی هستند که متقاضیان انتخاب کرده‌اند و وام خود را از این بانک‌ها دریافت می کنند.

نژاد صفوی بابیان اینکه متقاضیان وام ودیعه مسکن باید فاقد زمین و مسکن و دارای اجاره‌نامه رسمی باشند، افزود: در مرحله اول این طرح به افراد تحت پوشش کمیته امداد ۴۳۸ نفر و بهزیستی ۲۴۵ نفر تعلق‌گرفته است.

لازم به ذکر است برای دریافت وام ودیعه مسکن ضامن لازم نیست و سفته یا چک با توجه به شرایط بانک از متقاضی دریافت می‌شود و مبلغ وام نیز در استان خراسان شمالی به ازای هر واحد ۱۵۰ میلیون ریال بوده و کارمزد آن نیز ۱۲ درصد است.

کد خبر: ۴۲٬۴۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha