۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
ثبت تخلف یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریالی در واحدهای عرضه لوازم خانگی هرمزگان
با هدف پیشگیری از قاچاق کالا انجام شد؛

ثبت تخلف یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریالی در واحدهای عرضه لوازم خانگی هرمزگان

بندرعباس- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان پیشگیری از قاچاق را با هدف حمایت از تولید داخلی عنوان کرد و گفت: در همین راستا از واحدهای عرضه لوازم خانگی در استان بازدید و بیش از یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال تخلف ثبت شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش با اشاره به آمار بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی لوازم خانگی در هرمزگان تصریح کرد: در همین راستا، جمعا بیش از یک هزار و ۳۷۳هزار مورد بازرسی در گروه کالایی لوازم خانگی طی پنج ماهه گذشته توسط بازرسان این سازمان انجام شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در ادامه به تشکیل ۷۵ مورد پرونده تخلف برای لوازم خانگی طی پنج ماهه گذشته اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی که برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

پیروی منش از شهروندان تقاضا کرد که در صورت مشاهده عرضه لوازم خانگی قاچاق مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ این سازمان و ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان های گزارش کرده تا در کوتاهترین زمان نسبت به شکایات واصله اقدام قانونی صورت پذیرد.

کد خبر: ۴۲٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha