۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
 ۵۹ برنج فروشی متخلف در مازندران جریمه شدند
رئیس سازمان صمت مازندران:

۵۹ برنج فروشی متخلف در مازندران جریمه شدند

ساری- رئیس سازمان صمت مازندران از شناسایی تعداد ۵۹ واحد متخلف برنج فروشی در استان خبر داد و گفت: این واحدها به ادارت تعزیرات حکومتی استان معرفی شده اند.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صمت مازندران، حسینقلی قوانلو از شناسایی ۵۹ واحد متخلف برنج فروشی در مازندران خبر داد و گفت:در راستای نظارت بر فعالیت واحد های صنفی عرضه برنج در سطح استان، از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه جاری تعداد دو هزار و ۹۱ مورد بازرسی از این واحدها به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه ۵۹ واحد متخلف در این بازرسی ها شناسایی شده اند از تشکیل پرونده سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی برای این واحد های متخلف خبر داد و افزود: طی همین مدت شش هزار و ۱۱۸ مورد بازرسی از واحد های توزیع محصولات پروتئینی و شش هزار و ۷۹۷ مورد بازرسی از واحد های میوه و تره بار فروشی در استان به عمل آمده که منجر به تشکیل ۸۶۰ پرونده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان خاطرنشان کرد شهروندان گرامی استان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، احتکار، عدم عرضه کالا ، عدم درج قیمت و .. می توانند موارد را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

کد خبر: ۴۲٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha