۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
 ۹ هزار زنجانی برای دریافت تسهیلات کرونایی اقدام کردند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۹ هزار زنجانی برای دریافت تسهیلات کرونایی اقدام کردند

زنجان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: تاکنون پرونده ۹ هزار و ۵۵۰ زنجانی در سامانه ارائه تسهیلات ثبت شده که اعتباری بالغ بر ۲۰۵ میلیارد تومان را شامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا یوسفی صبح شنبه در جلسه بررسی مسائل مربوط به پرداخت تسهیلات کرونایی درمحل اداره تعاون زنجان، گفت: دولت در ۱۴ رسته شغلی برای مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلات پرداخت می کند.

وی اظهار کرد: تسهیلات به مشاغل آسیب دیده  در راستای تامین بخشی از هزینه‌های کارگری واحدها و تامین هزینه‌های جاری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه ۴۸۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در استان پیش بینی شده است، گفت: سهم زنجان از تسهیلات ۱.۲ از کل اعتبار کشوری بوده و  تعداد ثبت‌نام کنندگان در طرح ارائه تسهیلات به بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا استان هم ۱.۸ کل ثبت نام کنندگان کشوری  است.

یوسفی تاکید کرد: تاکنون ۹ هزار و  ۵۵۰ پرونده در سامانه ارائه تسهیلات ثبت شده که اعتباری بالغ بر ۲۰۵ میلیارد تومان را شامل می شود.

وی ابراز داشت: بیش از ۶۵ میلیارد تومان از تسهیلات کرونایی به متقاضیان در زنجان پرداخت شده و تنها هدف دولت از پرداخت این تسهیلات تثبیت اشتغال است.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: کار گاههای دارای کد بیمه تا ۳۱ شهریورماه مهلت دارند برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

کد خبر: ۴۲٬۲۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha