۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
بیش از ۲ هزار کردستانی با افتتاح پروژه های دهه فجر صاحب شغل می شوند

بیش از ۲ هزار کردستانی با افتتاح پروژه های دهه فجر صاحب شغل می شوند

کردستان- استاندار کردستان گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر با افتتاح یک هزار و ۲۲۲ پروژه برای ۲ هزار و ۸۱۰ نفر شغل ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، بهمن مرادنیا روز یکشنبه در مراسم بهره برداری از ایستگاه تقلیل فشار گاز cgs شماره ۲ سنندج اظهار کرد: یک هزار و ۲۲۲ پروژه با سرمایه گذاری بیش از پنج هزار میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال در کردستان به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: با افتتاح این تعداد پروژه عمرانی و خصوصی  برای ۲ هزار و ۸۱۰ نفر در استان شغل ایجاد می شود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: تعداد پروژه در بخش های مختلف استان آماده است که قرار شده در سفر آتی رییس جمهور به استان افتتاح شود.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان هم در این مراسم گفت: قبل از افتتاح این ایستگاه قلیل فشار، هر نوع اختلال در خطوط باعث افت فشار گاز در برخی نقاط شهر سنندج می ‌شد که این مشکل برطرف شد.

احمد فعله‌گری با اشاره به اینکه ظرفیت تامین این ایستگاه ۱۰۰ هزار مترمکعب گاز در ساعت است، افزود: برای ساخت ایستگاه تقلیل فشار گاز شماره ۲ سنندج ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اتمام محوطه این ایستگاه حدود پنج میلیارد ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است، یادآور شد: برای اجرای این ایستگاه از خط ۵۶ اینچ عسلویه به کردستان در محدوده دهگلان انشعابی ۳۰ اینچی به طول ۳۵ کیلومتر جدا شده و تا نایسر سنندج ادامه پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه با استقرار این ایستگاه، ظرفیت تامین گاز در سنندج به ۳۰۰ هزار مترمکعب در ساعت افزایش پیدا می کند، افزود: از طریق  طرح مانیتورینگ، تمام تاسیسات شرکت گاز از دور قابل کنترل بوده و مشکلات احتمالی به سرعت رفع خواهد شد.

کد خبر: ۴٬۲۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha