۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
دولت دست در جیب مردم کرده است؛ جنگ اقتصادی نیازمند مدیران جنگی
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

دولت دست در جیب مردم کرده است؛ جنگ اقتصادی نیازمند مدیران جنگی

ساری- نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، سیاست‌های ارزی را حاصل تصمیمات غلط گذشته یاد کرد و گفت: نظارتی در زمینه ارز نمی‌شود و دولت در برخی جاها دست در جیب مردم کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، منصورعلی زارعی صبح شنبه در نشستی با خبرنگاران در اداره کل استاندارد مازندران با اظهار اینکه سیاست های ارزی ما حاصل برخی از سیاست های غلط گذشته است، ادامه داد: مسئله بورس و رسیدگی به آن جزو اولویت های مجلس بوده و رئیس مجلس به آن ورود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بر سیاست های ارزی امروزی باید نظارت دقیق شود، یادآور شد: به عنوان نمونه بیش از ۸۰ درصد خوراک دام از خارج تامین می شود و در مازندران ۸۵۰ تا یک میلیون تن علوفه از دیگر استان ها وارد می کنیم و نظارتی درزمینه ارز نمی شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس عدم نظارت صحیح دولت در حوزه ارز را از جمله مشکلات برشمرد و گفت: جنگ اقتصادی نیازمند مدیران جنگی است.

زارعی با بیان اینکه دولت جدای از بانک مرکزی در برخی جاها دست در جیب مردم نیز کرده است، مسئله بورس را از جمله دغدغه ها دانست و گفت: رسیدگی به این مسئله جزو اولویت های مجلس شده است.

مخالفت با ساخت سد فینسک
وی درباره ساخت سد فینسک گفت: بیش از ۱۰۰ ساعت از نظارت مشاوران بهره گرفتیم و در این راستا سئوالی را از وزیر نیرو مطرح کردیم زیرا با ساخت آن مخالف هستیم.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ عدم نظارت را از مهمترین چالش های فراروی ذکر کرد و گفت: مبارزه با فساد شعارهای اولیه و اساسی ما است.

زارعی درباره دستگیری برخی از اعضای شورای شهر ساری به دلیل بروز تخلفات گفت: در حوزه نظارت باید شفاف سازی کنیم و درخواست مردم این است که هرچه زودتر بساط فساد جمع شود و در حال حاضر از دادستانی تقاضا داریم ویژه به پرونده تخلف شورا و شهرداری رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه ۱۸ دستگاه نظارتی در کشور وجود دارد، گفت: برخورد با فساد مردم را خوشحال می کند اما باید اثرات فرهنگی و اجتماعی آن را توجه کرد و باید ریشه های فساد را خشکاند.

کد خبر: ۴۲٬۲۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha