۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
نظارت سیستمی در مدیریت دولت ناملموس است
عباس‌زاده:

نظارت سیستمی در مدیریت دولت ناملموس است

اردبیل- عباس‌زاده، نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: در حالی که رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم حائز اهمیت است اما این طور که به نظر می‌رسد نظارت سیستمی در مدیریت دولت ناملموس است.

محمود عباس‌زاده مشگینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در حالی که رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم حائز اهمیت است اما این طور که به نظر می‌رسد نظارت سیستمی در مدیریت دولت ناملموس است.

وی با اشاره به این که مسئولین باید در راستای حل مشکلات مردم تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند گفت: با توجه به این مهم نیازمند ایجاد شرایط مناسبی برای رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم هستیم تا بتوانیم مشکلات و دغدغه های بحق مردم را برطرف کنیم.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم با توسعه برنامه‌های نظارتی بتوانیم توسعه متوازن را در سطح کشور محقق کنیم و با توزیع عادلانه بودجه استان‌ها به میزان مناسب از توسعه همه‌جانبه برخوردار شوند که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

عباس‌زاده مشگینی بیان کرد: انتظار از بدنه دولتی این است که در راستای وظیفه مدیریتی خود با تمام قوا اقدام کنند و از ظرفیت مجلس برای تحقق اهداف مورد استفاده کنند چرا که در حال حاضر برنامه‌ریزی در این زمینه نیازمند افزایش تعاملات و همکاری‌های همه‌جانبه است.

وی بیان کرد: مهاجرت معکوس و نیز اشتغال‌زایی مناسب در این زمینه به عنوان یک اولویت اساسی و مهم برای مجلس است که باید در این زمینه اقدامات لازم و مناسب انجام یابد تا به تمامی اهداف خود در تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید نیز جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر: ۴۲٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha