۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
انعقاد تفاهم‌نامه جدید با ایمیدرو تا یک ماه آینده
استاندار خراسان شمالی خبر داد

انعقاد تفاهم‌نامه جدید با ایمیدرو تا یک ماه آینده

بجنورد- استاندار خراسان شمالی از انعقاد تفاهم‌نامه جدید با ایمیدرو تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه غیر از تفاهم‌نامه سفر ریاست جمهوری به استان است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در جلسه بررسی مصوبات و تفاهم‌نامه‌های سفر ریاست جمهوری به استان، با اعلام این خبر افزود: انعقاد تفاهم‌نامه جدید بر مبنای سنجش شرایط روز کشور و استان و جمع‌بندی نظرات و کار کارشناسی و میدانی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه در تفاهم‌نامه جدید حجم سرمایه‌گذاری نسبت به مصوبه سفر ریاست جمهوری کمتر نخواهد شد بلکه قطعاً بیشتر خواهد شد، افزود: اگر از نظر ارزی امکان‌پذیر نباشد معادل ریالی آن لحاظ خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی اشاره داشت: در تفاهم‌نامه سفر ریاست جمهوری به استانی برخی موضوعات مانند صنایع پایین‌دستی به‌خوبی دیده نشده است که در این تفاهم‌نامه، ایمیدرو این نداشته استان را ایجاد و ازنظر کمی و کیفی توسعه می‌دهد.

شجاعی با اعلام زمان یک‌ماهه برای بررسی و اعلام نظرات کارشناسی فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی جهت درج در تفاهم‌نامه، گفت: اسناد بالادستی به‌ویژه سند توسعه استان در این تفاهم‌نامه به‌خوبی دیده و حجم سرمایه‌گذاری و برنامه زمان‌بندی مشخص باشد.

وی با اشاره به آمادگی سازمان ایمیدرو مبنی بر سرمایه‌گذاری برای اکتشاف در هر پهنه‌ای در استان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه تأکید کرد: نیازهای استان سنجیده و با تأکید بر نگاه به آینده اعلام شود.

کد خبر: ۴۲٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha