۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
جلوگیری از تعطیلی ۲۵ واحد تولیدی استان خراسان شمالی
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خبر داد:

جلوگیری از تعطیلی ۲۵ واحد تولیدی استان خراسان شمالی

بجنورد - رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از جلوگیری تعطیلی قطعی ۲۵ واحد تولیدی استان با حمایت دستگاه قضایی طی ۱۰ ماهه گذشته از سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار، حجت الاسلام اسدالله جعفری صبح یکشنبه در نشست خبری که در محل دادگستری کل خراسان شمالی برگزار شد، گفت: پیگیری و حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، تولید ملی و اشتغال در راستای منویات مقام معظم رهبری از جمله سیاست‌های راهبردی دادگستری استان است.

وی افزود: حضور میدانی و بازدید مسئولان و مدیران قضایی از واحدهای تولیدی و صنعتی، بررسی مشکلات، شناخت موانع تولید و ... از جمله اقدامات دادگستری برای کمک به رفع مشکلات تولیدکنندگان خراسان شمالی به شمار می رود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به بازدید بیش از ۶۰ پروژه تولیدی و صنعتی در استان اظهار کرد: طی ۱۰ ماهه امسال با برگزاری جلسات ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی دادگستری، انجام مکاتبات و معاینه محل از تعطیلی قطعی ۲۵ واحد تولیدی استان جلوگیری شد.

جعفری اضافه کرد: با توجه به نوسانات بازار، دادگستری استان علاوه بر رفع بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری در خراسان شمالی نسبت به رفع مشکلات دامداری، مرغداری و گرانی مرغ و گوشت نیز اقدام کرده است.

وی با اشاره به تاثیر ایجاد اشتغال بر کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد: مسئولان استانی ضمن حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی باید فضا را برای جذب سرمایه‌گذار به خوبی فراهم کنند.

کد خبر: ۴٬۱۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha