۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
فعالیت ۶۴ واحد صنعتی و گارگاهی تولید ماسک در هرمزگان
معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان خبر داد

فعالیت ۶۴ واحد صنعتی و گارگاهی تولید ماسک در هرمزگان

بندرعباس- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: چهار واحد صنعتی و ۶۰ واحد کارگاهی در مناطق مختلف هرمزگان در زمینه تولید ماسک فعال هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، ایرج حیدری بعداز ظهر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت تولید اقلام بهداشتی استان که در استانداری هرمزگان تشکیل شد عنوان کرد: با تلاش های صورت گرفته از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون برای تامین اقلام بهداشتی، هرمزگان در زمینه تولید الکل و ماسک به خودکفایی کامل رسیده است.

وی افزود: چهار واحد صنعتی و شصت واحد کارگاهی در مناطق مختلف هرمزگان در زمینه تولید ماسک فعال هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: تولید ماسک در هرمزگان از رقم بیش از پنج میلیون در ماه عبور کرده است.

حیدری گفت: تامین مواد اولیه واحد های فعال در زمینه تولید ماسک از طریق سامانه یکپارچه وزارت صمت تامین می شود و دغدغه ای در این رابطه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: واحد های فعال در زمینه تولید ماسک در زمینه کیفیت و قیمت ملزم به اجرای سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در پایان بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی نیاز واحدهای درمانی هرمزگان به اقلام بهداشتی نظیر ماسک و الکل را از واحدهای فعال در استان تامین کند.

کد خبر: ۴۱٬۹۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha