۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
سیستان وبلوچستان مقصد جدید سرمایه گذاران/ برگزاری ۲۰ جلسه در یک روز
معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

سیستان وبلوچستان مقصد جدید سرمایه گذاران/ برگزاری ۲۰ جلسه در یک روز

زاهدان - زنگنه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲۰ جلسه با سرمایه گذاران و یا متقاضیان سرمایه گذاری در این استان برای رفع مسائل، مشکلات و تسهیل موانع پیش رو در یک روز برگزار شد.

ماندانا زنگنه در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: حوزه اقتصادی سیستان و بلوچستان روز گذشته روز شلوغی را داشت و در راستای روز سرمایه گذاری بیش از ۲۰ جلسه با سرمایه گذاران و یا متقاضیان سرمایه گذاری در این استان برای رفع مسائل، مشکلات و تسهیل موانع پیش روی آن ها برگزار شد.

وی افزود: ایجاد کشتارگاه در منطقه «تله سیاه»، صنایع تبدیلی کشاورزی در ایرانشهر، جایگاه سوخت و نیروگاه بادی برق در بنجار، کارخانه خوراک طیور و پایانه ترابری به همراه درخواست نمایندگی های خودرو و قطعات در کنار طرح های معدنی و مشاغل خرد از جمله طرح هایی بودند که در این ۲۰ جلسه با حضور سرمایه گذاران مورد بررسی قرار گرفت و برای آن ها تصمیم و تمهیدات لازم اتخاذ شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: مسائل مربوط به واگذاری زمین برای ایجاد واحد تولیدی و تسهیلات دریافت شده سرمایه گذاران از بانک ها بیشترین مواردی بودند که توسط سرمایه گذاران برای آن ها درخواست بررسی داده شده بود که در حضور مدیران مربوطه بررسی شدند و برای تسهیل در جهش تولید و افزایش اشتغال زایی مورد بررسی قرار گرفتند و تصمیم لازم در خصوص آن ها اتخاذ شد.

وی تصریح کرد: ظرفیت های استان سیستان و بلوچستان در بخش های مختلف به خصوص حوزه های معدن و انرژی های نو سبب شده تا سرمایه گذارانی حتی از خارج استان برای بهره بردن از این پتانسیل ها وارد عمل شوند.

وی گفت: از طرفی وجود ظرفیت های مرزی از جمله بازارچه ها و پایانه ها شرایط مناسبی را برای صادرات از این استان فراهم کرده که کنار هم قرار گرفتن این ظرفیت ها سیستان و بلوچستان را به مناسب ترین گزینه برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

کد خبر: ۴۱٬۸۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha