۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
ظرفیت تسهیلگران در بهبود توسعه اشتغال اردبیل استفاده می‌شود
معاون استاندار اردبیل:

ظرفیت تسهیلگران در بهبود توسعه اشتغال اردبیل استفاده می‌شود

اردبیل - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در راستای توسعه کسب و کارهای بخش خصوصی ظرفیت تسهیلگران در این امر استفاده می‌شود که می‌تواند خروجی‌های مؤثری به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، ارژنگ عزیزی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی با تسهیلگران در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: در راستای توسعه کسب و کارهای بخش خصوصی ظرفیت تسهیلگران در این امر استفاده می‌شود که می‌تواند خروجی‌های مؤثری به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به این که یکی از مشکلات اساسی در حال حاضر ابتدایی بودن کار سرمایه‌گذار است، بیان کرد: با توجه به عدم شناخت سرمایه‌گذار از برخی موارد برخی مشکلات در این زمینه به وجود آمده که این موضوع نیازمند تدوین برنامه‌های اساسی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: اهمیت به ارائه تسهیلات کارآفرینی و نیز انجام همکاری‌های لازم در این راستا می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون کند که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است و سنتی بودن کسب و کارهای کوچک دلیل اصلی دلسردی سرمایه‌گذاران می‌شود.

عزیزی ادامه داد: تسهیلگران در حال حاضر به قوانین و بروکراسی‌های اداری آشنایی دارند و این مسئله در ارتقای رتبه استان برای بهبود فضای کسب و کار نقش‌آفرینی می‌کند که امیدواریم با اجرای این طرح زمینه تولید و اشتغال را برای متقاضیان واحدهای کسب و کار فراهم کنیم.

وی بیان کرد: بررسی تمامی طرح‌های کسب و کار پیشنهادی در حوزه‌های مختلف بررسی می‌شود و با هدف تسریع روند اجرای مشاوره‌ها و اقدامات تسهیلگرانه برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه انجام شده است که درصدد هستیم تمامی این برنامه‌ها را با هدف توسعه درآمدزایی و اشتغال در سطح استان محقق کنیم.

کد خبر: ۴۱٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha