۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
اعتبارات ایمن سازی نقاط حادثه خیز در زنجان به میزان ۵۵ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان:

اعتبارات ایمن سازی نقاط حادثه خیز در زنجان به میزان ۵۵ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت: از سر جمع ۵۰ نقطه پر تصادف ۳۴ نقطه در برنامه کاری سالهای آینده است و امسال اعتبارات برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز به میزان بیش از ۵۵ میلیارد ریال در استان زنجان افزایش پیدا کرده است.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار به وضعیت نقاط حادثه خیز در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از سال ۹۶ با همکاری پلیس راه و راه و شهرسازی استان ۱۰۵ نقطه پر تصادف شناسایی شده و از این تعداد ۵۵ نقطه که دارای تصادف کمتری بودند با انجام عملیات کم هزینه ایمن سازی شدند.

وی اظهار کرد: ۵۰ نقطه که دارای تصادفات بیشتری در استان زنجان بودند عملیات تقاطع غیر همسطح احداث شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، گفت: خوشبختانه تاکنون هفت نقطه از این نقاط پر تصادف در استان ایمن سازی شده است  و برای ۹ نقطه هم کارهای اساسی در دست اجرا داریم و از این تعداد دو نقطه تقاطع غیر همسطح ورودی شهر خرمدره  و تقاطع روستاهای شمال ابهر منتهی به کمربندی ابهر به خرمدره امسال به بهره برداری خواهد رسید.

علی اکبری تاکید کرد: از سرجمع ۵۰ نقطه پر تصادف ۳۴ نقطه در برنامه کاری سالهای آینده است و امسال اعتبارات برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز به  میزان بیش از ۵۵ میلیارد ریال در استان زنجان افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: توجه به ایمن سازی در کاهش تصادفات جاده ای بسیار موثر است و امیدواریم با ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز شاهد کاهش تصادفات در جاده های استان باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، ابراز داشت: ایمن سازی نقاط حادثه خیز به اعتبارات بسیار زیادی نیاز دارد.

کد خبر: ۴۱٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha