۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
پروازهای چابهار از فردا به روال عادی بر می‌گردد
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

پروازهای چابهار از فردا به روال عادی بر می‌گردد

دهقانی زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مشکل ایجاد شده در فرودگاه چابهار برطرف شده و از فردا پروازهای این فرودگاه به صورت طبیعی انجام می‌شود.

به گزارش بازار، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه با اشاره به سفر امروز خود به چابهار برای پیگیری این مشکل افزود: امروز به همراه نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت بهره بردار عقاب عسلویه برای بررسی مشکلات موجود به فرودگاه چابهار رفتیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: این فرودگاه مشکلاتی در ارتباط با مسایل ناوبری و کمک ناوبری و همچنین سطوح فرودگاهی و سوخت رسانی داشت که با دستور وزیرراه و شهرسازی مقرر شد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران این مشکلات را برطرف سازد.

وی گفت: همچنین بخشی از مشکلات موجود هم قرار شد توسط وزارت دفاع تا پایان وقت امشب برطرف شود و موضوع سوخت رسانی نیز تا ۴۸ ساعت آینده برطرف خواهد شد.

زنگنه درباره سوخت رسانی به هواپیماها افزود: هواپیماهایی که تا ۴۸ ساعت آینده به این فرودگاه می‌روند باید تدارک سوخت بازگشت خود را نیز داشته باشند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تشکر از نیروهای مسلح و نیروی هوایی ارتش برای حل مشکل ایجاد شده برای مسافران از برگزاری یک جلسه در سطوح مقامات عالی دستگاه‌ها در روز شنبه آینده در تهران خبر داد و گفت: امیدواریم در پایان این جلسه، مشکل ایجاد شده برای همیشه برطرف شود.

وی همچنین تاکید کرد: مسافرانی که بلیت این مسیر را خریده اند می‌توانند بهای بلیت خود را بطور کامل از آژانس‌ها دریافت کنند و یا بلیت همان مسیر را با تاریخ جدید تهیه کنند و شرکت‌ها مکلفند این بلیت را با اولویت بالا برای مسافران دارای بلیت چابهار تهیه کنند.

کد خبر: ۴۱٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha