۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
بانک عامل تسهیلات شبکه پایاب کوثر را در چهار قسط پرداخت می‌کند
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل:

بانک عامل تسهیلات شبکه پایاب کوثر را در چهار قسط پرداخت می‌کند

اردبیل- جنگی مرنی، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: بانک عامل تسهیلات دو هزار و ۱۲۸ میلیارد ریالی شبکه آبیاری سد گیوی را در چهار قسط پرداخت می‌کند.

عباس جنگی مرنی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: پرداخت این تسهیلات و تامین مالی شبکه آبیاری پایاب سد کوثر از اواخر شهریورماه آغاز می‌شود تا بانک کشاورزی و سپه در چهار قسط تسهیلات موردنظر را برای پیمانکار پرداخت کند.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار در کشور احداث شبکه آبیاری از طریق فاینانس داخلی و به صورت تسهیلات بانکی انجام می‌شود که نیمی از این تسهیلات را بانک کشاورزی و نیم دیگر را نیز بانک سپه متقبل شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از پرداخت اولین قسط این تسهیلات تا پایان شهریورماه خبر داد و گفت: در مدت دو سال این پروژه اجرایی و عملیاتی خواهد شد تا زارعین و باغداران منطقه از آن استفاده کنند.

جنگی مرنی ادامه داد: انتظار می‌رود همزمان با اجرای این شبکه جهاد کشاورزی نیز شبکه فرعی این مجموعه را عملیاتی کند تا کشاورزان منطقه از مزایای آن استفاده کنند.

وی افزود: بعد از سال‌ها انتظار و مطالبه مردم منطقه در اجرایی شدن این شبکه از اواخر سال گذشته عملیات اجرایی این شبکه شروع شده و با پیگیری مداوم استاندار اردبیل و موافقت دو بانک عامل تسهیلات پرداخت و این پروژه آبی – خاکی اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل بیان کرد: با اجرای این پروژه عظیم ۶ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی منطقه اعم از زمین‌های زراعی و باغی به زیر کشت محصولات آبی رفته و تولید کشاورزان افزایش خواهد یافت.

کد خبر: ۴۱٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha